Every Day

“Gerçekten yeni olan ne gördük?” 🤔

Standlar daha büyük,
Ambalajlar daha parlak,
“Premium”, “Natural”, “Vegan”, “Luxury” kelimeleri daha boldu…

Ama sektör adına ezber bozacak,
“Bu işin yönü değişiyor” dedirtecek bir ürünle çok fazla karşılaşamadım.

Birçok markada aynı formülün farklı şişesi,
Aynı hikâyenin farklı etiketi vardı gibi hissettim.

Oysa artık tüketici sadece güzel ambalaj değil;
✔️ gerçek inovasyon,
✔️ farklı deneyim,
✔️ sürdürülebilir değer,
✔️ teknoloji entegrasyonu,
✔️ kişiselleştirme bekliyor.

Kozmetik sektörünün üretim gücü çok yüksek.
Ama artık rekabet sadece “ürün çıkarmak” değil, gerçekten yeni bir şey söyleyebilmekte.

Belki de sektör olarak biraz daha az “birbirimize benzemeye”,
biraz daha fazla AR-GE’ye, deneyime ve cesur fikirlere ihtiyacımız var.

Yine de fuarın networking, ihracat ve sektör buluşması açısından çok değerli olduğunu söylemek gerekir.
Umarım önümüzdeki yıllarda sadece stand tasarımlarını değil, ürün vizyonlarını da konuşuruz. 🚀

Leave a Reply